StPr/25/1269
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
3 499,50 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej (rejestracja, wysyłka, segregacja)
Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, pism oraz zestawień
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz interesantów
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji oraz archiwizacja
Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kserokopiarka)
Uzupełnianie baz danych i wprowadzanie informacji do systemów
Wspieranie organizacji pracy biura, w tym przygotowywanie materiałów i dbanie o porządek dokumentów
Miejsce pracy:
Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: pomaturalne/policealne
- korzystanie z programów komputerowych, przetwarzanie danych, korzystanie z programów księgowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Emilia Sadowska
Nr telefonu:
586940935
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook