StPr/25/2201
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego,
- Zarządzanie sprawami biurowymi,
- Obsługa zamówień,
- Wysyłanie ofert handlowych,
- Pozyskiwanie zamówień,
- Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami zagranicznymi,
- Organizacja wysyłek towaru,
- Wystawianie dokumentów w systemie sprzedażowy.
Miejsce pracy:
Sienkiewicza 69/3, 25-002 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
GEKON PELLET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: - Dobra znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego; - Umiejętność organizacji pracy własnej, - Zaangażowanie w wykonywaną pracę; - Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Inne wymagania:
Wymagania: - Dobra znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego; - Umiejętność organizacji pracy własnej, - Zaangażowanie w wykonywaną pracę; - Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
600 391 661
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - wskazany kontakt z pracodawcą; 600391661 lub na e-mail; [email protected]