StPr/25/0295
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 32,00 PLN
Zakres obowiązków:
Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu.
Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: kariera@pccibj.pl z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca w godz. 8-21.
Miejsce pracy:
78-400 Szczecinek 1, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości sp. z o. o.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Weronika Seroka
Nr telefonu:
22 602 26 65
E-mail:
kariera@pccibj.pl
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail