StPr/25/08919
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy;
2. Obsługa cudzoziemców w języku angielskim;
3. Przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów;
.
Miejsce pracy:
Złota 59, 00-120 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
THE MIGRATION BUREAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność i otwartość w kontaktach
- Wymagania: - wykształcenie wyższe; - 1 rok doświadczenia zawodowego; - biegła obsługa komputera, Microsoft Office; - dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne; - komunikatywność i otwartość w kontaktach; - wymagane doświadczenie albo w obsłudze cudzoziemców, albo w pracy z klientem przez telefon; - znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 - komunikatywnie. Praca w godz. 9:00-17:00. Kontakt: e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe; - 1 rok doświadczenia zawodowego; - biegła obsługa komputera, Microsoft Office; - dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne; - komunikatywność i otwartość w kontaktach; - wymagane doświadczenie albo w obsłudze cudzoziemców, albo w pracy z klientem przez telefon; - znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 - komunikatywnie. Praca w godz. 9:00-17:00. Kontakt: e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail