StPr/25/0419
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
zapoznanie sie z zakresem zadań realizowanych przez PCPR oraz przepisami wewnętrznymi dotyczącymi funkcjonowania jednostki; zapoznanie się z procedurami realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej oraz programów współfinansowanych ze środków PFRON; wydawanie druków wniosków oraz udzielanie informacji o ulgach i uprawnieniach przysługujących osobom z niepełnosprawnościami; współudział w przyjmowaniu i weryfikacji wniosków składanych w ramach zadań z zakresu rehabilitacji społecznej i programu "Aktywny samorząd" oraz prowadzenie rejestrów i spisów spraw złożonych wniosków; wykonywanie czynności sekretariatu : obsługa centrali telefonicznej, informowanie i kierowanie klientów do właściwych pracowników merytorycznych, obsługa poczty tradycyjnej, w tym obieg korespondencji przychodzącej i wychodącej zgodnie z obowiązująca instrukcją kancelaryjną, obsługa urządzeń biurowych
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- wykształcenie min. średnie; staż pracy - 6 m-cy
Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie; staż pracy - 6 m-cy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307 w. 102
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV