StPr/25/0051
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
obsługiwanie korespondencji firmowej, urzędowej; przyjmowanie i obsługa interesantów; udzielanie informacji interesantom - telefonicznie, e-mailowo; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją; wykonywanie poleceń przełożonych
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- wykształcenie min. średnie ogólnokształcące, zawodowe, wyższe; staż pracy - mile widziany; obsługa urządzeń biurowych; znajomość j. angielskiego - mile widziana
Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie ogólnokształcące, zawodowe, wyższe; staż pracy - mile widziany; obsługa urządzeń biurowych; znajomość j. angielskiego - mile widziana
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie