StPr/25/09926
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
uzupełnianie dokumentów przetargowych, sprawdzanie poprawności wpisów w dokumentach przetargowych i ofert handlowych, obsługa urządzeń biurowych
Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: administracja
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B, Pakiet MS Office
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Centrala urzędu
Nr telefonu:
22 391 13 00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, DW