StPr/24/10024
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 28,1 do 30 PLN
pracodawca oferuje stałą podstawę wynagrodzenia + premia za wyniki + dodatek zmianowy, przyjazny oraz młody zespół.
Zakres obowiązków:
Obsługa gości apartamentowych drogą mailową i telefoniczną. Meldowanie gości, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych oraz systemowych. Pobieranie należności za noclegi - obsługa terminala i kasy fiskalnej. Fakturowanie przychodów firmy, dbanie o obieg informacji wewnątrz firmy. Koordynacja informacji pomiędzy pracownikami firmy i firmami zewnętrznymi. Windykacja, obsługa programu hotelowego i Channel Managera - nie wymagana znajomość. Praca od poniedziałku do niedzieli, w zakresie godzin 9-17.
Miejsce pracy:
Łąkowa 60D, 80-769 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- prawo jazdy do kierowania samochodami kat. B
- samodyscyplina, samodzielność w organizacji pracy, kreatywność, umiejętność współpracy w grupie, znajomość języka angielskiego komunikatywna w mowie i piśmie. Mile widziane doświadczenie na stanowisku.
Inne wymagania:
samodyscyplina, samodzielność w organizacji pracy, kreatywność, umiejętność współpracy w grupie, znajomość języka angielskiego komunikatywna w mowie i piśmie. Mile widziane doświadczenie na stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail