Numer:
StPr/25/1203
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Wymagania:
- umiejętność organizacji pracy
- bardzo dobra znajomość obsługi komputra i pakietu MS Office
- sumienność, rzetelność, dokładność
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych
- minimum średnie wykształcenie - mile widziane techniczne lub administracyjne
- czynne prawo jazdy kat. B
Obowiązki:
- uczestnictwo w procesach realizacyjnych zadań prowadzonych przez jednostkę w zakresie bieżącego utrzymywania dróg
- udział w przygotowywaniu dokumentacji
- prowadzenie spraw związanych z utrzymywaniem dróg
- opracowywanie, redagowanie korespondencji w zakresie zadań prowadzonych przez tutejszą jednostkę
- współpraca z innymi działami jednostki
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z sekretariatem codzinnie w godzinach od 7.00 do 15.00
Miejsce pracy:
1-go Maja 3, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Pracodawca:
Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 414 00 20
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon