StPr/25/0249
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 100 PLN
Zakres obowiązków:
- obsługa rozmów, maili oraz czatów przychodzących,
- obsługa rozmów i wiadomości e-mail wychodzących zgodnie z obowiązującymi procesami,
- identyfikacja potrzeb Klienta i rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami postępowania,
- wsparcie i pomoc konsultantom przy rozwiązywaniu bieżących problemów merytorycznych,
- stałe pogłębianie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i usług,
- przejmowanie i przeprowadzanie zgodnie z obowiązującymi procedurami, przekazanych przez konsultantów rozmów z trudnymi Klientami,
- identyfikacja problemów wymagających eskalacji i rozwiązywanie ich zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- bieżące monitorowanie poziomu wiedzy konsultantów na temat obsługiwanych produktów i usług poprzez regularny odsłuch kontrolny
Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- OCENA JAKOŚCI ROZMÓW W CALL CENTER, Znajomość pakietu Office, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (W TYM NARZĘDZI TYPOWYCH DLA CALL CENTER)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paulina Miśkiewicz-Zyduch
Nr telefonu:
914254991
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
m. in. CV