PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)/STANOWISKO: JUNIOR SUBJECT MATTER EXPERT

PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)/STANOWISKO: JUNIOR SUBJECT MATTER EXPERT

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Zdalna
Znajomość języka
francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 100 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0249

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 7 100 PLN

Zakres obowiązków:

- obsługa rozmów, maili oraz czatów przychodzących,
- obsługa rozmów i wiadomości e-mail wychodzących zgodnie z obowiązującymi procesami,
- identyfikacja potrzeb Klienta i rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami postępowania,
- wsparcie i pomoc konsultantom przy rozwiązywaniu bieżących problemów merytorycznych,
- stałe pogłębianie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i usług,
- przejmowanie i przeprowadzanie zgodnie z obowiązującymi procedurami, przekazanych przez konsultantów rozmów z trudnymi Klientami,
- identyfikacja problemów wymagających eskalacji i rozwiązywanie ich zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- bieżące monitorowanie poziomu wiedzy konsultantów na temat obsługiwanych produktów i usług poprzez regularny odsłuch kontrolny

Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • OCENA JAKOŚCI ROZMÓW W CALL CENTER, Znajomość pakietu Office, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (W TYM NARZĘDZI TYPOWYCH DLA CALL CENTER)


Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Paulina Miśkiewicz-Zyduch

Nr telefonu:
914254991

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
m. in. CV
Dodano: 01.02.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 132421
Udostępnij:
Dodano: 01.02.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 132421

Zobacz inne oferty

4 666 złbrutto
Nowe
Zielona Góra
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Dobiegniew
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 670 złbrutto
Nowe
Gorliczyna
4 670 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry