StPr/25/0979
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 145 PLN
+ % wysługa lat
Zakres obowiązków:
1) Wprowadzanie i księgowanie dowodów księgowych: rachunków faktur, not księgowych, wyciągów bankowych, poleceń księgowania;
2) Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego faktur, rachunków, not księgowych;
3) Sporządzanie i księgowanie not księgowych;
4) Rozliczanie i koordynowanie pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS;
5) Przygotowywanie not księgowych i załączników w celu obciążenia innych gmin
za dzieci, które uczą się na terenie Gminy Dragacz;
6) Monitorowanie i księgowanie dochodów;
7) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych i kwartalnych;
8) Ewidencja i rozliczanie podatku VAT jednostek obsługiwanych w zakresie: prowadzenia rejestru VAT, sporządzania deklaracji cząstkowych VAT oraz generowania wymaganych przepisami prawa jednolitych plików kontrolnych;
9) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej;
10) Prowadzenie dziennika korespondencji oraz zarządzanie korespondencją wewnętrzną
i zewnętrzną;
Miejsce pracy:
Akacjowa 1, 86-134 Dragacz, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY DRAGACZ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- 1) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 2) Umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz; 3) Znajomość regulacji prawnych z zakresu archiwizacji, zasad klasyfikacji i opisu dokumentów, a także metod przechowywania i zabezpieczania materiałów archiwalnych; 4) Umiejętność identyfikacji dokumentów, których okres przechowywania minął i ich bezpiecznego niszczenia; 5) Umiejętność planowania, analizowania planu; 6) Umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (Microsoft Office, programy finansowo księgowe); 7) Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność; 8) Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów; 9) Wysoka kultura osobista; 10) Odporność na stres, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
Inne wymagania:
1) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 2) Umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz; 3) Znajomość regulacji prawnych z zakresu archiwizacji, zasad klasyfikacji i opisu dokumentów, a także metod przechowywania i zabezpieczania materiałów archiwalnych; 4) Umiejętność identyfikacji dokumentów, których okres przechowywania minął i ich bezpiecznego niszczenia; 5) Umiejętność planowania, analizowania planu; 6) Umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (Microsoft Office, programy finansowo księgowe); 7) Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność; 8) Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów; 9) Wysoka kultura osobista; 10) Odporność na stres, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
52-33-249-72
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1) CV 2) list motywacyjny, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 6) oświadczenie o niekaralności 7) oświadczenie kandydat o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji,
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail