StPr/25/0017
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
-porowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,
-przygotowanie umów o pracę oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zwolnieniem pracowników
-kontrola,ewidencja czasu pracy pracowników,
-wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-sporządzenie sprawozdań do GUS,ZUS.
Miejsce pracy:
1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE
- Mile widziane doświadczenie. Umiejętność rozwiązania problemów, rzetelność, terminowość w działaniu.
Inne wymagania:
Mile widziane doświadczenie. Umiejętność rozwiązania problemów, rzetelność, terminowość w działaniu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wojciech Zaremba
Nr telefonu:
505189883
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail