PRACOWNIK DO SPRAW PLANOWANIA I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

PRACOWNIK DO SPRAW PLANOWANIA I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 500 - 6 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1276

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 100 PLN
oferta konkursowa

Zakres obowiązków:
a)
Zapewnienie zgodności załatwiania spraw z przepisami prawa, interesem publicznym i wytycznymi Wójta.
b)
Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego.
c)
Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia warunków zabudowy.
d)
Sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, udzielanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
e)
Wydawanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości w obszarze nieposiadającym
f)
obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego.
g)
Opiniowanie na potrzeby np. referatu ITOŚ, zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
h)
Prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
i)
Przekazywanie marszałkowi województwa kopii wydanych decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym lub wojewódzkim,
j)
Wydawanie opinii, decyzji, zaświadczeń i udzielanie informacji w sprawach dotyczących
k)
zabudowy i zagospodarowania terenu.
l)
Przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji w ramach swoich
m)
kompetencji w celu sporządzania materiałów prasowych oraz udostępnienia informacji publicznej na podstawie przepisów szczególnych.
n)
Wytwarzanie, przekazywanie i aktualizowanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowa Ruda.
o)
Prowadzenie archiwizacji akt. tj. rejestracja i znakowanie spraw oraz przekazywanie
p)
dokumentów do archiwum zakładowego Urzędu Gminy.
q)
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie obowiązków wynikających z działalności referatu.

Miejsce pracy:
Niepodległości 2, 57-400 Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Nowa Ruda

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
  • 1) wiedza na temat zadań i funkcjonowania samorządu gminnego, 2) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku o podobnym charakterze, 3) umiejętności zawodowe: biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiety biurowe OpenOffice, Microsoft Office, programy do obsługi poczty elektronicznej, przeglądarki internetowe), 4) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym; Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo zamówień publicznych, kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, 6) wysoki stopień kultury osobistej, kreatywność i komunikatywność, samodzielność w działaniu, systematyczność, terminowość i dyspozycyjność. 7) znajomość aktów prawnych związanych z zajmowanym stanowiskiem: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. INNE: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego*, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe, 7) wymagany profil (specjalność): planowanie i zagospodarowanie przestrzenne i inne umożliwiające wykonywanie zadań na przedmiotowym stanowisku,


Inne wymagania:
1) wiedza na temat zadań i funkcjonowania samorządu gminnego, 2) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku o podobnym charakterze, 3) umiejętności zawodowe: biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiety biurowe OpenOffice, Microsoft Office, programy do obsługi poczty elektronicznej, przeglądarki internetowe), 4) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym; Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo zamówień publicznych, kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, 6) wysoki stopień kultury osobistej, kreatywność i komunikatywność, samodzielność w działaniu, systematyczność, terminowość i dyspozycyjność. 7) znajomość aktów prawnych związanych z zajmowanym stanowiskiem: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. INNE: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego*, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe, 7) wymagany profil (specjalność): planowanie i zagospodarowanie przestrzenne i inne umożliwiające wykonywanie zadań na przedmiotowym stanowisku,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Adrianna Mierzejewska

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Dodano: 05.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 360428
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 360428

Zobacz inne oferty

5 384 - 9 784 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
5 384 - 9 784 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
Nowe

ELEKTRYK

4 666 - 6 400 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Morąg
4 666 - 6 400 PLNbrutto
Dodano: 13 godz. temu
2 755,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Rogów
2 755,10 PLNbrutto
Dodano: 14 godz. temu
Nowe

FREZER CNC

31,40 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Katowice
31,40 PLNbrutto
Dodano: 14 godz. temu
Do góry