StPr/25/0429
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Wyposażanie samorządowych osób prawnych oraz samorządowych jednostek organizacyjnych i pomocniczych w nieruchomości niezbędne do ich działalności. Regulacje i obrót nieruchomościami ze Skarbem Państwa, jednostkami samorządowymi, kościołami, podmiotami spółdzielczymi itd., w ramach realizacji gminnych zadań i gospodarki zasobem gminnych nieruchomości. Dokonywanie w uzasadnionym zakresie obciążeń nieruchomości gminnych. Pełną treść ogłoszenia o pracy (wymagania wobec kandydatów, wymagane dokumenty, termin składania ofert pracy, warunki pracy) oraz kartę stanowiska pracy zawierającą szczegółowe zadania na stanowisku zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl
Miejsce pracy:
Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Śremie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, motywacja do pracy, dyspozycyjność, pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole, Pracownik administracyjnoy z obsługą urządzeń biurowych, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- [Inne] : doświadczenie w administracji samorządowej
Inne wymagania:
[Inne] : doświadczenie w administracji samorządowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Alicja Muchowska
Nr telefonu:
612847104
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Pełną treść ogłoszenia o pracy (wymagania wobec kandydatów, wymagane dokumenty, termin składania ofert pracy, warunki pracy) oraz kartę stanowiska pracy zawierającą szczegółowe zadania na stanowisku zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - pełna treść ogłoszenia o pracy w BIP dostępnym ze strony www.srem.pl

Zaloguj się przez Facebook