PRACOWNIK DO SPRAW REJESTRACJI

PRACOWNIK DO SPRAW REJESTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0320

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
a. ustalanie statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ich uprawnień na podstawie przedstawianych dokumentów,
b. weryfikacja złożonych oświadczeń i dokumentów w zakresie zgodności danych z danymi dostępnymi w systemie teleinformatycznym w ramach usług ZUS oraz danych udostępnionych w Aplikacji Centralnej i PESEL,
c. zapewnienie prawidłowości wypełnienia kart rejestracyjnych – szczegółowa analiza karty, korygowanie zaistniałych błędów,
d. wprowadzanie wszystkich pozyskanych danych osób bezrobotnych i poszukujących pracy do komputerowej bazy danych oraz sprawdzanie czy dana osoba figuruje w ewidencji PUP,
e. wprowadzanie do systemu informatycznego danych dotyczących stażu pracy oraz jego zliczanie za pomocą programu Syriusz Std lub STAŻ 2000,
f. inne zadania.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • dokładność, sumienność, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, BIEGŁA OBSŁUGA MS OFFICE
  • - umiejętność sprawnej organizacji pracy - umiejętność pracy w zespole, - praktyczna znajomość przepisów prawa: - znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.


Inne wymagania:
- umiejętność sprawnej organizacji pracy - umiejętność pracy w zespole, - praktyczna znajomość przepisów prawa: - znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
życiorys zawodowy (CV), list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających, posiadane wykształcenie, kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 07.09.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 309739
Udostępnij:
Dodano: 07.09.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 309739

Zobacz inne oferty

Do góry