StPr/24/0451
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
zawieranie polis, przygotowywanie ofert, kontakt z klientem, rejestracja dokumentów w systemie, praca w CRM, szkolenia. Praca w godz. 8-16
Miejsce pracy:
Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie
- zawód: Pracownik do spraw ubezpieczeń (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- wymagane wykształcenie min. średnie typ bez znaczenia plus matura, min. 6 miesięcy doświadczenia w ubezpieczeniach , niekaralność
Inne wymagania:
wymagane wykształcenie min. średnie typ bez znaczenia plus matura, min. 6 miesięcy doświadczenia w ubezpieczeniach , niekaralność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Angelika Koczur-Kapica
Nr telefonu:
322232607
Wymagane dokumenty:
skierowanie