StPr/25/0663
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
30,50 PLN
brutto/h
Zakres obowiązków:
Wymagania konieczne: ukończone 18 lat; (praca zgodnie z harmonogramem); sumienność, samodzielność; komunikatywność; odpowiedzialność; dobry stan zdrowia; niekaralność za przestępstwa w związku z aktualizacją ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich; dyspozycyjność; pracodawca informuje, iż kandydaci do zatrudnienia przed nawiązaniem umowy zlecenia zostaną sprawdzeni w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; zakres obowiązków: wykonywanie czynności utrzymania porządku, czystości i sprzątania pomieszczeń biurowych, kotłowni, szatni, toalet, sali pod wynajem oraz terenu stadionu; zamiatnie, mycie podłóg, mycie okien, ścieranie i mycie mebli, mycie kafelek, pastowanie podłóg, mycie sanitariatów, zamiatanie terenu przy budynku głównym, pranie firan, obrusów; praca wg. harmonogramu rozgrywek, od poniedziałku do niedzieli; miejsce pracy: Stadion przy ul.Lekarskiej 5 Gliwice
Miejsce pracy:
Lekarska 5, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- zawód: Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kierownik Obiektu
Nr telefonu:
797 328 198
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny z kierownikiem obiektu lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail