StPr/25/0276
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 31,00 PLN
Zakres obowiązków:
1. Dozór obiektów i terenu Szpitala,
2. Pomoc osobom starszym i niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po schodach wejściowych do obiektu w sposób nie zakłócający wykonywania stłużby podstawowej,
3. Ochrona przeciwpożarowa terenu Szptala,
4. Kontroli nad przestrzeganiem przepisów wewnętrznych,
5. Zgłaszanie awarii,
6. Pomoc personelowi Szpitala.
Miejsce pracy:
Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- Doświadczenie zawodowe: mile widziane Okres zatrudnienia: 3 miesiące Praca w godzinach: 7:00 - 19:00 i 19:00 - 7:00 Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Szpital Miejski I 7, Sekretariat, pokój 2.010, II p.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: mile widziane Okres zatrudnienia: 3 miesiące Praca w godzinach: 7:00 - 19:00 i 19:00 - 7:00 Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Szpital Miejski I 7, Sekretariat, pokój 2.010, II p.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Marciniak
Nr telefonu:
91 32 67 353, 506 547 705
Wymagane dokumenty:
Wymagane jest złożenie dokumentów w formie papierowej (list motywacyjny, CV, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i okresy zatrudnienia)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon