PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI SEKRETARIATU

PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI SEKRETARIATU

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2425

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN

Zakres obowiązków:

Opis stanowiska:

Do głównych zadań na stanowisku administracyjnym należy m.in.:

obsługa programu DOM 5 w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw administracyjnych,
sporządzanie miesięcznej listy obecności dla pracowników Spółki,
powadzenie ewidencji i sporządzanie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie,
sporządzenie informacji o terminach ważności szkoleń BHP,
sporządzanie wniosków o organizację stażu, zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych i innych programów,

sporządzanie umów na ryczałt samochodowy,
sporządzanie i rejestrowanie zezwoleń na parkowanie dla pracowników i wykonawców Spółki,
weryfikacja i zatwierdzanie oświadczeń dotyczących rozliczenia ryczałtu samochodowego,
prowadzenie spraw związanych z działaniem archiwum kadrowo-płacowego,
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
zakup materiałów biurowych i wyposażenia biur Spółki, biletów sieciowych dla pracowników Spółki oraz prenumeraty wydawnictw,
przygotowanie danych do terminowego dokonania wpłat abonamentów radiowo telewizyjnych,
prowadzenie indywidualnych kart inwentarzowych przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu pracowników,
koordynacja zadań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątku Spółki stanowiących wyposażenie biur,
prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych dotyczących usług i świadczeń dostarczanych do nieruchomości administrowanych przez Spółkę,
prowadzenie, gromadzenie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z procedurami wewnątrzzakładowymi i przepisami szczególnymi,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Do głównych zadań na stanowisku obsługi sekretariatu należy m.in.:

przyjmowanie i ewidencja korespondencji w dzienniku podawczym w formie elektronicznej DOM5,
adresowanie, wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej,
wydawanie korespondencji do poszczególnych administracji, działów i innych komórek organizacyjnych Spółki, a także urzędów,
codzienne przekazywanie korespondencji do dekretacji i podpisu,
prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w Spółce,
prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych,
zabezpieczenie dokumentacji oraz pieczątek w czasie nieobecności w sekretariacie oraz po zakończeniu dnia pracy,
bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta,
przyjmowanie i rejestrowanie, skarg i zażaleń,
właściwe użytkowanie urządzeń biurowych,
obsługa centrali w zakresie łączenia rozmów telefonicznych z zewnątrz.


Miejsce pracy:
Tuwima 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
  • wykształcenie kierunkowe administracyjne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe), doświadczenie w wykonywanym zawodzie, terminowość, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres


Inne wymagania:
wykształcenie kierunkowe administracyjne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe), doświadczenie w wykonywanym zawodzie, terminowość, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marzena Olszewska

Nr telefonu:
59 848 75 25

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
https://www.pgm.slupsk.pl/pl/page/praca/pracownik-ds-administracyjnych-i-obslugi-sekretariatu.html Forma składania dokumentów elektroniczna na adres: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Dodano: 21.11.2024, 04:18
ID ogłoszenia: 87486
Udostępnij:
Dodano: 21.11.2024, 04:18
ID ogłoszenia: 87486

Zobacz inne oferty

Do góry