StPr/25/1324
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej, wstępna weryfikacja zasadności ekonomicznej przeprowadzania napraw sprzętu i aparatury medycznej, umiejętności podejmowania decyzji i kreatywnego rozwiązywania problemów sprzętowych, planowanie i przygotowywanie wniosków oraz realizacja zakupu akcesoriów i sprzętu aparatury medycznej w ramach doposażenia jednostek placówki, prowadzenie gospodarki magazynowej związanej z zakupami sprzętu i osprzętu w programie magazynowo księgowym wraz z przygotowaniem cyklicznych raportów, przeprowadzanie podstawowych/drobnych napraw sprzętu i aparatury medycznej, sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z obsługi aparatury i sprzętu.
Miejsce pracy:
JACZEWSKIEGO 2, 20-090 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok, współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładnośc, SZKOLENIE: SEP, Obsługa komputera
- wykształcenie wyższe techniczne (elektronika, bioinżynieria, automatyka lub pokrewne), znajomość podstaw gospodarki magazynowo-księgowej, dobra znajomość obsługi komputera,
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne (elektronika, bioinżynieria, automatyka lub pokrewne), znajomość podstaw gospodarki magazynowo-księgowej, dobra znajomość obsługi komputera,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Banaszak
Nr telefonu:
81 718 44 60
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
szczegółowe informacje dot. rekrutacji na stronie: http://bip.imw.lublin.pl/art,808,rekrutacja-na-stanowisko-pracownik-ds-aparatury-medycznej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail