StPr/25/0028
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa klienta zagranicznego:
- przygotowywanie ofert handowych, negocjowanie warunków współpracy
- realizacja zamówienie, sporządzanie i kompletowanie dokumentów eksportowych.
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych.
-przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży eksportowej.
- udział w międzynarodowych targach, konferencjach i wydarzeniach branżowych.
- tworzenie i aktualizacja materiałów promocyjnych w wybranym języku obcym
Miejsce pracy:
Przemysłowa 9, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
"MEBELUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- bardzo dobra organizacja pracy, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie w pracy w zespole
- Umiejętność szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym oraz odporność na stres Duża samodzielność w działaniu
Inne wymagania:
Umiejętność szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym oraz odporność na stres Duża samodzielność w działaniu
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Kwiatkowska
Nr telefonu:
896429546
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.