StPr/25/0004
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie:
https://gopsluzino.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-i-wynik-naboru/nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-finansowo-ksiegowych-w-gminnym-osrodku-pomocy-spolecznej-w-luzinie-w-wymiarze-pelnego-etatu-3-12-2024-r.html
1) wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem rachunkowości jednostki polegających
w szczególności na:
a) kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych oraz dekretacji dowodów księgowych,
b) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych
i finansowych z planem finansowych jednostki,
c) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów
dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
d) akceptacji przepływów finansowych w ramach Internet Bankingu,
e) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz sprawozdawczości
finansowej w sposób umożliwiający:
- terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomicznej
o działalności jednostki,
- prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń oraz terminowe ściąganie
prawomocnie zasadzonych należności,
- sprawną kontrolę realizacji zadań budżetowych jednostki,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
- sporządzenie sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych,
ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych,
- archiwizowanie dokumentów księgowych i finansowych zgodnie
z przepisami Instrukcji kancelaryjnej,
- nadzór i ewidencja archiwizacji nośników elektronicznych danych
komputerowych,
2) sporządzanie projektów miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych
i finansowych, w tym w szczególności: Rb-28, Rb-27, bilans, rachunek zysków i strat,
3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych, umów i umów zleceń oraz nadzorowanie
prawidłowej ich realizacji w zakresie finansowym,
4) naliczanie wynagrodzeń pracowników Ośrodka,
5) zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób uprawnionych,
aktualizowanie ich danych, odprowadzanie należnych składek do Zakładu Ubezpieczeń
Zdrowotnych oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie,
6) bieżąca praca w systemie informatycznym PŁATNIK,
7) naliczanie ryczałtów za odzież ochronną dla uprawnionych pracowników Ośrodka,
8) przestrzeganie wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych
osobowych,
9) zastępstwo głównego księgowego w czasie jego nieobecności,
10) wykonywanie innych poleceń niewymienionych wyżej, w ramach kwalifikacji
pracownika.
Miejsce pracy:
Młyńska 7, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUZINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne, rachunkowość i finanse, inne pokrewne
- 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie (obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe o kierunkach/specjalności: ekonomiczne, rachunkowość i finanse, inne pokrewne, 6) udokumentowany, minimum dwuletni staż pracy w księgowości lub finansach na stanowiskach merytorycznych, 7) dobra znajomość obsługi komputera w pełnym zakresie MS Office i Internetu, 8) znajomość obsługi księgowych programów informatycznych (m.in. PŁATNIK, System Finansowo-Księgowy GRAVIS), 9) znajomość przepisów ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, 10) znajomość zasad naliczania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne (ZUS). 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowany staż pracy w księgowości budżetowej, 2) terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania, 3) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole, 4) posiadanie takich cech jak: rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie (obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe o kierunkach/specjalności: ekonomiczne, rachunkowość i finanse, inne pokrewne, 6) udokumentowany, minimum dwuletni staż pracy w księgowości lub finansach na stanowiskach merytorycznych, 7) dobra znajomość obsługi komputera w pełnym zakresie MS Office i Internetu, 8) znajomość obsługi księgowych programów informatycznych (m.in. PŁATNIK, System Finansowo-Księgowy GRAVIS), 9) znajomość przepisów ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, 10) znajomość zasad naliczania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne (ZUS). 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowany staż pracy w księgowości budżetowej, 2) terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania, 3) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole, 4) posiadanie takich cech jak: rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 678 20 68 wew. 60
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany, 2) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany, 3) kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie, 4) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) kopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy), 7) w przypadku odbycia służby przygotowawczej kopia zaświadczenia o odbyciu służby przygotowawczej, 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku wymagane dokumenty aplikacyjne, trwale złączone, należy składać w zamkniętych kopertach, z dopiskiem o treści: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo księgowych w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Luzinie, za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Luzinie, 84-242 Luzino, ul. Młyńska 7 lub elektronicznie przez ogólnopolską, Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) bądź pocztą elektroniczną na adres: [email protected] w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego w terminie do dnia 17.01.2024 r. do godz. 12.00.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon