To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Rejowiec Fabryczny
PRACOWNIK DS. INWESTYCJI

PRACOWNIK DS. INWESTYCJI

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/2280

Zakres obowiązków:

1) Przygotowywanie postępowań o zamówienia publiczne w zakresie realizowanych inwestycji:
przygotowywanie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy
i usługi,
szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy
i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,
przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców
w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych.
2) Przeprowadzanie postępowań mających na celu wyłonienie wykonawcy robót, dostaw lub usług, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, w zakresie powierzonych zadań.
3) Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Gospodarczego zgodnie
z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:
pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,
nadzór i współpraca z projektantami, inspektorami i wykonawcami inwestycji budowlanych,
kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,
organizowanie i czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,
czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,
sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,
przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,
informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych.
4) Administrowanie sprawami w zakresie utrzymania, rozbudowy i modernizacji sieci dróg, oraz infrastruktury technicznej w pasach drogowych.
5) Nadzorowanie i współpraca przy wykonywanych pracach drogowych przez zarządcę dróg powiatowych.
6) Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania przystanków komunikacji publicznej na terenie miasta.
7) Administrowanie sprawami dotyczącymi oświetlenia ulic i placów w mieście.
8) Udział w przygotowywaniu projektów strategii i wieloletnich planów inwestycyjnych miasta.
9) Przygotowanie wniosków o dofinansowanie na realizację inwestycji drogowych i obiektów użyteczności publicznej.
10) Przygotowywanie sprawozdań ze zrealizowanych inwestycji.
11) Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Wydziału Rozwoju Gospodarczego.
12) W zakresie planowania budżetu Wydziału Rozwoju Gospodarczego:
szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta lub innych materiałów planistycznych
i sprawozdawczych.


Miejsce pracy: Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Pracodawca: Urząd Miasta Rejowiec Fabryczny
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe, budowlane
  • zawód: Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
  • Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, 2) znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa powszechnie obowiązującego, 3) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, 4) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 5) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego, 6) znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, 7) znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, 8) znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, 9) znajomość ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, 10) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, 11) znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 12) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub z ograniczeniami, 13) mile widziany staż pracy: w budownictwie ogólnym, w budownictwie drogowym, w administracji publicznej, 14) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych, 15) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny, 16) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych, 17) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, 2) znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa powszechnie obowiązującego, 3) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, 4) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 5) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego, 6) znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, 7) znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, 8) znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, 9) znajomość ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, 10) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, 11) znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 12) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub z ograniczeniami, 13) mile widziany staż pracy: w budownictwie ogólnym, w budownictwie drogowym, w administracji publicznej, 14) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych, 15) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny, 16) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych, 17) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Robert Szokaluk

Nr telefonu:
82 5663277

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny; 2) życiorys (CV); 3) kwestionariusz osobowy; 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 5) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach; 6) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy; 7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; 10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). Dodatkowo kandydaci składają: Podpisanie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury konkursowej raz przysługującym prawie dostępu do treści danych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne. Podstawa prawna: pkt 32, pkt 42, pkt 43, preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.1 z dnia 04.05.2016 r. Informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Rejowiec Fabryczny dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu. przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych za wyjątkiem wypadków obowiązkowego udzielenia informacji określonych w przepisach szczególnych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 400 PLN

Źródło: CBOP

Dodano: 11.10.2024, 11:47
ID ogłoszenia: 22245
Udostępnij:
Dodano: 11.10.2024, 11:47
ID ogłoszenia: 22245

Zobacz inne oferty

4 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Zamość
4 500 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
1 994,40 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Bychawa
1 994,40 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
4 500 - 5 200 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Lublin
4 500 - 5 200 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
Nowe

CUKIERNIK

5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Dominów
5 000 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
4 400 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Tomaszów Lubelski
4 400 PLNbrutto
Dodano: 3 min temu
Do góry