PRACOWNIK DS. INWESTYCJI

PRACOWNIK DS. INWESTYCJI

Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0352

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. Opracowanie projektów planów inwestycyjnych oraz sporzadzanie kosztorysów, materiałów informacyjnych, sprawozdań i analiz w tym zakresie dla Burmistrza i rady miejskiej Węglińca;
2. prowadzenie, koordynowanie i nadzór działań w zakresie kompleksowego przygotowania procesu inwestycyjnego i remontowego w tym sporządzenie kosztorysów inwestycji i remontów;
3. Koordynowanie spraw, udzielanie pomocy w inwestycjach realizowanych przez jednostki społeczne.
4. Realizacja zadań w zakresie uzgodnionym z Kierownikami Wydziałów i/lub Kierownictwem Urzędu;
5. Opracowywanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych inwestycji i remontów;
6. Podejmowanie i prowadzenie działań mających na celu prawidłowe określenie kierunków i zasad polityki eksploatacyjnej i remontowej budynków i urządzeń komunalnych, obiektów oświaty, kultury, sportowych - weryfikacja potrzeb oraz proponowanie rozdziału nakładów i środków finansowych w tym zakresie;
7. Przygotowywanie i nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów obiektów oświaty, kultury, sportowych oraz nadzór nad eksploatacją tych obiektów;
8. Przygotowanie dokumentacji i nadzór nad realizacją remontów kapitalnych i bieżących, konserwacja budynków administracyjnych i przygotowanie dokumentacji do tych prac, zabezpieczenie środków finansowych niezbędnych do wykonywania planowanego zakresu prac, zabezpieczenie wykonawstwa, nadzoru i odbioru robót w zakresie uzgodnionym z kierownikiem;
9. Planowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych i związanej z nimi infrastruktury;
10. Zarządzanie siecią dróg miejskich i gminnych, mostów, przepustów drogowych, chodników i placów;
11. Przygotowanie i nadzór nad budową, modernizacją dróg miejskich i gminnych, mostów, przpustów drogowych, chodników i placów;
12. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, miejskich i urządzeń na tych drogach, mostów, przepustów drogowych;
13. Współpraca z zarządami dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie planowania, finansowania, realizacji odnów i modernizacji tych dróg, w tym wydanie opinii w sprawach przebiegu dróg powiatowych;
14. Przygotowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów w zakresie gospodarki wodnej oraz eliminowanie niekorzystnych zjawisk w tym zakresie.
Umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas określony - kontrakt na podstawie aktu powierzenia stanowiska, praca w godzinach poniedziałek 07:00-16:00, wtorek - czwartek 07:00-15:00, piątek 07:00-14:00

Miejsce pracy:
Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
GMINA WĘGLINIEC

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
  • Wykształcenie min. średnie, posiadanie uprawnień budowlanych, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, umiejetność obsługi programu z zakresu kosztorysowania oraz obsługi programu AutoCAD, znajomość przwepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych; odporność na stres, umiejetność współpracy w grupie, komunikatywność, umiejętność analitycznego podejścia do problemów, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, dyspozycyjność, kreatywność, skrupulatość, terminowość


Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, posiadanie uprawnień budowlanych, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, umiejetność obsługi programu z zakresu kosztorysowania oraz obsługi programu AutoCAD, znajomość przwepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych; odporność na stres, umiejetność współpracy w grupie, komunikatywność, umiejętność analitycznego podejścia do problemów, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, dyspozycyjność, kreatywność, skrupulatość, terminowość

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marcin Papla

Nr telefonu:
75 77 11 435 w25

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Podanie, kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności, oświadczenia więcej info na stronie: http://www.wegliniec.bip.pbox.pl/public/get_file.php?id=246374

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 04.07.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 252929
Udostępnij:
Dodano: 04.07.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 252929

Zobacz inne oferty

Do góry