StPr/25/0984
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego dla zadań inwestycyjnych i remontowych.
2. Przygotowywanie projektów umów dla zadań inwestycyjnych i remontowych.
3. Sporządzanie dokumentacji konkursowej dla zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130.000,00zł.
4. Uzgadnianie zakresu dokumentacji budowlanej, sprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji budowlanej.
5. Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych powierzonych przez Wójta.
6. Uczestnictwo w pracach odbiorowych gminnych inwestycji, sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej powstałej podczas procesu budowlanego.
7. Przekazanie materiałów rozliczeniowych do Referatu Finansowego.
8. Przekazywanie inwestycji do użytkowania.
9. Rozliczanie umów o dofinansowanie dla konkretnych zadań.
Miejsce pracy:
Istebna 1000, 43-470 Istebna, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Istebnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B, obsługa komputera MS Ofice, samodzielność, dokładność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole
- [Umiejętność 1] : umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji [Inne] : doświadczenie w pracy w administracji rządowej, samorządowej lub na stanowisku zajmującym się realizacją oraz rozliczaniem inwestycji komunalnych (unijnych oraz krajowych).
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji [Inne] : doświadczenie w pracy w administracji rządowej, samorządowej lub na stanowisku zajmującym się realizacją oraz rozliczaniem inwestycji komunalnych (unijnych oraz krajowych).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Łucja Jałowiczor
Nr telefonu:
33 855 65 00
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook