PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH

PRACOWNIK DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0365

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ premia, szczegółowe warunki dotyczące pracy, wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą

Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej dokumentacji rozliczeniowej wyjazdów turystycznych,
- obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie wpłat,
- rozliczanie faktur, przygotowanie zestawień i dokumentów do księgowości,
- prowadzenie stron internetowych oraz obsługa social media,
- obsługa biura (skanowanie, poczta przychodząca i wychodząca, tworzenie projektów gadżetów reklamowych itp.).

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 16, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie

Pracodawca:
TBP BESKIDVISION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • WYMAGANIA: otwartość na podróżowanie (wyjazdy z grupami, study toury, konferencje i targi itp.), dyspozycyjność (wyjazdy na lotnisko, spotkania z grupami), samodzielność w działaniu, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista, dokładność i skrupulatność, czynne prawo jazdy kat. B, biegła znajomość pakietu Microsoft Office. MILE WIDZIANE: znajomość geografii świata, znajomość narzędzia Canva lub innego programu graficznego - tworzenie grafik, ofert, materiałów promocyjnych, projektów na gadżety itp. OFERUJEMY: praca w stabilnej firmie, rozwój kompetencji zawodowych, możliwość brania udziałów w wyjazdach branżowych: study tour, fam tripy, konferencje i targi międzynarodowe.


Inne wymagania:
WYMAGANIA: otwartość na podróżowanie (wyjazdy z grupami, study toury, konferencje i targi itp.), dyspozycyjność (wyjazdy na lotnisko, spotkania z grupami), samodzielność w działaniu, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista, dokładność i skrupulatność, czynne prawo jazdy kat. B, biegła znajomość pakietu Microsoft Office. MILE WIDZIANE: znajomość geografii świata, znajomość narzędzia Canva lub innego programu graficznego - tworzenie grafik, ofert, materiałów promocyjnych, projektów na gadżety itp. OFERUJEMY: praca w stabilnej firmie, rozwój kompetencji zawodowych, możliwość brania udziałów w wyjazdach branżowych: study tour, fam tripy, konferencje i targi międzynarodowe.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Kaczmarczyk Iwetta

Nr telefonu:
535 655 664

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 24.05.2025, 03:52
ID ogłoszenia: 222544
Udostępnij:
Dodano: 24.05.2025, 03:52
ID ogłoszenia: 222544

Zobacz inne oferty

4 700 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
4 700 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
5 500 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Dęby Szlacheckie
5 500 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
5 153 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Chełmno
5 153 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
5 000 złbrutto
Nowe
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Tuławki
5 000 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 700 złbrutto
Nowe
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Zagnańsk
4 700 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry