PRACOWNIK DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁACOWEJ

PRACOWNIK DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁACOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 806 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0526

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie urządzeń księgowych syntetycznych i analitycznych;
2.Ewidencja materiałów wg rodzajów posiadanych materiałów;
3.Prowadzenie druków ścisłego zarachowania;
4.Kompletowanie dowodów księgowych dotyczących wydatków budżetowych;
5.Kompletowanie dowodów księgowych dotyczących depozytów i świadczeń socjalnych.
6.Rejestracja w systemie FK dokumentów księgowych według kont bankowych:
a) wyciągi bankowe;
b) polecenia księgowe;
c) faktury, rachunki.
7.Prowadzenie bieżącej ewidencji dotyczącej pożyczek mieszkaniowych;
8.Prowadzenie ewidencji i rozliczeń druków ścisłego zarachowania;
9.Naliczanie amortyzacji środków trwałych;
10.Przekazywanie dotacji dla zakładów budżetowych, samorządowych osób prawnych i
podmiotów spoza sektora finansów publicznych;
11.Prowadzenie ewidencji wpłat wadium osób fizycznych dotyczących lokali mieszkalnych,
rozliczenie i przekazywanie na dochody;
12.Rozliczanie wpłat wadium i zabezpieczeń gwarancyjnych;
13.Prowadzenie księgi inwentarzowej konta 011;
14.Prowadzenie urządzeń księgowych syntetycznych i analitycznych dotyczących wy datków i
dochodów budżetowych.
15.Prowadzenie urządzeń księgowych analitycznie:
a)ewidencja środków trwałych
b)ewidencja wpłat wadium osób fizycznych- rozliczenie 
c)ewidencja wpłat wadium i zabezpieczeń gwarancyjnych - rozliczenie
16.Sporządzanie wypłat diet radnym.
17.Naliczanie ekwiwalentu za udział w akcjach i szkoleniach OSP.
18.Prowadzenie urządzeń księgowych analitycznych do konta 013:
a)ewidencja zakupu pozostałych środków trwałych - rozliczenie inwentaryzacji
b)ewidencja zakupu paliwa -rozliczenie wg kart drogowych
c)ewidencja i rozliczenie prac społecznie użytecznych
19.Sporządzanie przelewów;
20. Dokonywanie rozliczeń z zakresu podatku VAT, w tym:
a) wystawianie rachunków i faktur dotyczących sprzedaży,
b) analiza konta 224 dot. podatku VAT (w tym: rozliczanie i uzgadnianie sald na koncie),
c) kontrola należności i zobowiązań z tytułu VAT,
d) ewidencja sprzedaży,
e) ewidencja zakupu,
f) rozliczenie z Urzędem Skarbowym.
21. Prowadzenie rejestrów zbiorczych VAT na podstawie rejestrów i deklaracji cząstkowych jednostek,
22. Przygotowywanie miesięcznych deklaracji i korekt w zakresie VAT, w tym JPK,
23. Raportowanie schematów podatkowych (MDR),
24. Analiza oraz wyodrębnienie bieżących wydatków podlegających odliczeniu VAT;
25. Odliczanie VAT od wydatków mieszanych na utrzymanie urzędu w oparciu o współczynnik VAT oraz o prewspółczynnik, jak również odliczanie VAT od wydatków bieżących;
26. Sporządzanie zestawień rejestru zakupów dot. odliczanego VAT od wydatków mieszanych;
27. Przygotowywanie materiałów źródłowych niezbędnych do odzyskiwania podatku VAT za lata ubiegłe przez firmę zewnętrzną. Weryfikacja merytoryczna zadań zleconych firmie świadczącej usługi w zakresie podatku VAT.
28. Współpraca z Wydziałami Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu w zakresie podatku VAT.
29. Pełnienie zastępstwa wobec innych pracowników Wydziału FN,
30. Prowadzenie innych spraw zleconych przez zwierzchników

Umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas określony - kontrakt na podstawie aktu powierzenia stanowiska, praca w godzinach poniedziałek 07:00-16:00, wtorek - czwartek 07:00-15:00, piątek 07:00-14:00
PROCEDURA KONKURSOWA:
więcej informacji na stronie :http://www.wegliniec.bip.pbox.pl/public/get_file.php?id=247411

Miejsce pracy:
Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
GMINA WĘGLINIEC

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
  • Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet
  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne,nienaganna opinia , brak przeciwwskazań zdrowotnych,, niekaralność sądowa, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;


Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie ekonomiczne,nienaganna opinia , brak przeciwwskazań zdrowotnych,, niekaralność sądowa, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marcin Papla

Wymagane dokumenty:
więcej informacji na stronie : http://www.wegliniec.bip.pbox.pl/public/get_file.php?id=247411

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: termin składania do 03.10.2025 do godziny 13.00
Dodano: 25.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 321515
Udostępnij:
Dodano: 25.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 321515

Zobacz inne oferty

5 027 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Czaplinek
5 027 PLNbrutto
Dodano: 16 godz. temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Police
5 000 PLNbrutto
Dodano: 16 godz. temu
Nowe

MAGAZYNIER

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Międzychód
4 666 PLNbrutto
Dodano: 16 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Chrzypsko Wielkie
4 740 PLNbrutto
Dodano: 16 godz. temu
Do góry