StPr/25/0576
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 050 PLN
Zakres obowiązków:
a) dokonywanie wstępnej kontroli wszystkich dokumentów księgowych, podpisywanie
sprawdzonych pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, opisywanie faktur,
rachunków zgodnie ze szczegółową klasyfikacją wydatków oraz sprawdzanie faktu
podpisania dokumentów pod względem merytorycznym;
b) dekretowanie dowodów księgowych;
c) księgowanie zatwierdzonych dowodów księgowych na kontach syntetycznych i
analitycznych metodą komputerową, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową;
d) na koniec każdego miesiąca uzgadnianie i analizowanie wszystkich obrotów i sald kont
syntetycznych, analitycznych i pozabilansowych;
e) rozliczanie i uzgadnianie przekazanych dochodów do Urzędu Miasta;
f) przekazywanie niezbędnych informacji do sporządzenia sprawozdań budżetowych w
zakresie wynikającym z przepisów o sprawozdawczości budżetowej oraz w zakresie
operacji finansowych;
g) prowadzenie szczegółowej analityki do konta 011, 013, 020 zgodnie z ustawą o
rachunkowości i instrukcją inwentaryzacyjną;
h) wystawianie druku Dyspozycja wypłaty gotówki płatność w banku;
i) wystawianie faktury VAT (refakturowanie).
umowa na zastępstwo na okres 14 miesięcy, praca w godzinach 07:30-15:30
PROCEDURA KONKURSOWA
ogłoszenie o naborze na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/pl/2287/0/nabor-na-wolne-stanowiska.html
Miejsce pracy:
Romualda Traugutta 78A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy. PROCEDURA KONKURSOWA ogłoszenie o naborze na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/pl/2287/0/nabor-na-wolne-stanowiska.html
Inne wymagania:
znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy. PROCEDURA KONKURSOWA ogłoszenie o naborze na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/pl/2287/0/nabor-na-wolne-stanowiska.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariola Chwałko
Nr telefonu:
075 77 56 911
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia PROCEDURA KONKURSOWA ogłoszenie o naborze na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/pl/2287/0/nabor-na-wolne-stanowiska.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon