StPr/25/0180
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przydzielonego zadania inwestycyjnego,
2. Planowanie co do zakresu rzeczowego i kosztu inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
3. Kontrola kosztów,
4. Sporządzanie wniosków o warunki techniczne projektowanych przedsięwzięć, uzyskiwanie zapewnienia dostawy mediów,
5. Uczestniczenie w określeniu przedmiotu zamówienia oraz udział w pracach mających na celu udzielenie zamówienia publicznego,
6. Uczestniczenie w opiniowaniu i konsultacjach dotyczących zleconych prac projektowych,
7. Określanie szczegółowych potrzeb i udział w pozyskiwaniu terenu niezbędnego dla realizacji zadań,
8. Kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych,
Miejsce pracy:
Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Gołdapi
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word), prawo jazdy kat B
- [Inne] : Sprawowanie nadzoru inwestorskiego z ramienia zamawiającego w zakresie swoich uprawnień.
Inne wymagania:
[Inne] : Sprawowanie nadzoru inwestorskiego z ramienia zamawiającego w zakresie swoich uprawnień.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Eliza Lipińska
Nr telefonu:
87 615 60 00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail