PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KANCELARII K/M

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KANCELARII K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie, Umowa o świadczenie usług
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 32 PLN
brutto
Stawka za godzinę
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10232

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wynagrodzenie:
od 32,00 PLN
Elastyczność czasu pracy (do 20h/tyg.) - możliwość dostosowanie godzin pracy do bieżących potrzeb kancelarii oraz możliwości osobistych pracownika.

Zakres obowiązków:
1. Wsparcie administracyjne kancelarii w bieżących zadaniach organizacyjnych.
2. Obsługa recepcyjna przyjmowanie gości kancelarii, dbanie o profesjonalny wizerunek miejsca pracy, przygotowanie napojów (kawa, herbata, woda).
3. Obsługa korespondencji odbiór i nadawanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, prowadzenie rejestru
przesyłek przychodzących i wychodzących. Archiwizacja dokumentów porządkowanie akt, prowadzenie segregatorów oraz wsparcie w bieżącym zarządzaniu dokumentacją.
4. Dbanie o ład i porządek w przestrzeni biurowej, w szczególności w strefie recepcyjnej i sali spotkań.
5. Współpraca z zespołem kancelarii przy realizacji codziennych zadań oraz pomoc w czynnościach organizacyjnych.
6. Realizacja drobnych zadań pomocniczych, w tym zamawianie artykułów biurowych oraz kontakt z kurierami i
dostawcami.



Miejsce pracy:
Szwedzka, 03-420 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Kancelaria Adwokacka Adw. Adam Solczak

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Obsługa urządzeń biurowych, Pakiet MS Office
  • Wymagania: - wykształcenie średnie zawodowe; - 2 miesiące doświadczenia zawodowego; - doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, administracyjnej lub w obsłudze klienta - mile widziane, lecz niekonieczne; - umiejętność organizacji pracy własnej oraz dbałość o szczegóły i porządek w dokumentacji; - podstawowa obsługa komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna); - obsługa urządzeń biurowych; - komunikatywność i kultura osobista; - umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami kancelarii; - rzetelność, punktualność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Elastyczne godziny pracy - ok. 20h/tyg. Kontakt: tel. 537 787 015; e-mail: [email protected]


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie zawodowe; - 2 miesiące doświadczenia zawodowego; - doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, administracyjnej lub w obsłudze klienta - mile widziane, lecz niekonieczne; - umiejętność organizacji pracy własnej oraz dbałość o szczegóły i porządek w dokumentacji; - podstawowa obsługa komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna); - obsługa urządzeń biurowych; - komunikatywność i kultura osobista; - umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami kancelarii; - rzetelność, punktualność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Elastyczne godziny pracy - ok. 20h/tyg. Kontakt: tel. 537 787 015; e-mail: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
537 787 015

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 04.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 328137
Udostępnij:
Dodano: 04.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 328137

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Daisendorf
1 900 €netto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Kieszek
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry