StPr/25/0511
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 280 do 6 631 PLN
+1000zł brutto dodatku motywacyjnego zgodnie z rządowym programem MRPiPS
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie sekretariatu ośrodka:
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
przeglądanie poczty elektronicznej,
prowadzenie rejestru korespondencji,
prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Ośrodka,
umieszczanie informacji do Biura Informacji Publicznej,
dbałość o wystrój i estetykę ośrodka, opieka nad tablicami informacyjnymi oraz czuwanie nad aktualnością informacji,
stała współpraca z pozostałymi pracownikami Ośrodka,
obsługa centrali telefonicznej Ośrodka,
sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego,
prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora i przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym,
zamawianie i rejestracja pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Ośrodka oraz rozdysponowanie materiałów biurowych pomiędzy pracowników,
realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych,
koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych,
ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka,
koordynacja zadań z zakresu bhp i ppoż,
prowadzenie archiwum.
2. Realizacja zadań z ustaw: o pomocy społecznej, o dodatkach mieszkaniowych, o pomocy materialnej dla uczniów określonej w ustawie o systemie oświaty, ustawy o wspieraniu rodziny oraz ustawy o pomocy rodzinom wielodzietnym na podstawie ustawy o Karcie Dużej Rodziny:
prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń,
wprowadzanie wniosków do programów systemowych,
przyjmowanie, analiza wniosków i rozpatrywanie zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznania bądź odmowy świadczeń,
udzielanie informacji o uprawnieniach,
prowadzenie postępowań odwoławczych,
prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń,
sporządzanie list wypłat,
prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań,
kontrola i weryfikacja wypłaconych świadczeń,
opracowanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
składanie zapotrzebowania na środki na wypłatę świadczeń,
analiza wydatków i współpraca z działem finansowym,
przygotowanie projektów decyzji dotyczących przyznania lub odmowy świadczeń opieki zdrowotnej, monitoring składek przy zasiłkach stałych,
przyjmowanie i weryfikacja wniosków i dokumentów w sprawach Karty Dużej Rodziny,
Umowa na czas nieokreślony, praca w godzinach poniedziałek środa czwartek 07:30-15:30, wtorek 08:00-16:00, piątek 07:00-15:00
Miejsce pracy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, biegła obsługa komputera, w tym pakietów biurowych oraz poczty elektronicznej, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, znajomość zagadnień związanych z przepisami: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o systemie oświaty i karty dużej rodziny, ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego. PROCEDURA KONKURSOWA: https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-1
Inne wymagania:
wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, biegła obsługa komputera, w tym pakietów biurowych oraz poczty elektronicznej, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, znajomość zagadnień związanych z przepisami: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o systemie oświaty i karty dużej rodziny, ustawy o pomocy społecznej, rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego. PROCEDURA KONKURSOWA: https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-1
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
WIOLETTA PAWLUK
Nr telefonu:
75 77 87 330
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie), list motywacyjny- odręcznie podpisany, życiorys (CV)- odręcznie podpisany, kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu), kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 2. Oświadczenia oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. PROCEDURA KONKURSOWA: https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-1
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail