StPr/25/0794
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło.
Rozliczanie nieobecności, dodatków i świadczeń.
Znajomość pracy w dziale księgowości dekretacja wynagrodzeń i świadczeń socjalnych.
Rozliczanie zajęć komorniczych i innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
Sporządzenie dokumentów rozliczeniowych (m.in. ZUS, US).
Obsługa systemów Płatnik , PPK.
Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i dochodach pracowników oraz wniosków / zaświadczeń do ZUS (np. Z-3, ZNp-7, ERP-7). Przygotowywanie okresowych sprawozdań (GUS, POLON).
Bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami. Wiedza w zakresie dokumentacji kadrowej.
Praca w trybie hybrydowym, w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 07:30-15:30. Umowa o pracę na okres próbny, docelowo możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Pracodawca oferuje aktywne wsparcie w rozwój zawodowy, szkolenia, dofinansowanie do kursu języka angielskiego, dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowych, dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nieoprocentowane bądź nisko oprocentowane pożyczki z PKZP lub ZFŚS, pracownicze plany kapitałowe. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji: [email protected]
Miejsce pracy:
Braci Leśnej 3, 05-090 Sękocin Stary, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Instytut Badawczy Leśnictwa
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa programu: Pakiet MS OFFICE, ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI
- Poziom wykształcenia- wyższe. - Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - Praktyczna znajomość prawa pracy i ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - Praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS i US - Umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych i PPK - Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - Analityczne myślenie w działaniu, dbałość o szczegóły - Samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy własnej - Zaangażowanie w wykonywane obowiązki i chęć dalszego rozwoju zawodowego - Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole - Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel. - Mile widziana znajomość programu Simple.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- wyższe. - Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - Praktyczna znajomość prawa pracy i ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - Praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS i US - Umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych i PPK - Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - Analityczne myślenie w działaniu, dbałość o szczegóły - Samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy własnej - Zaangażowanie w wykonywane obowiązki i chęć dalszego rozwoju zawodowego - Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole - Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel. - Mile widziana znajomość programu Simple.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Brzozowska
Nr telefonu:
22 715 06 02
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail