StPr/25/1920
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
+ dodatek stażowy (od 5% do 20% w zależności od posiadanego stażu pracy)
Zakres obowiązków:
Sporządzanie projektu budżetu Miasta Siedlce, budżetu Miasta Siedlce, układu wykonawczego budżetu wraz z harmonogramem realizacji dochodów i wydatków oraz wieloletniej prognozy finansowej Miasta Siedlce, sporządzanie projektów zmian w budżecie Miasta Siedlce oraz zawiadomień o zmianach w planach finansowych jednostek organizacyjnych, sporządzanie projektów zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Siedlce, analiza wykonania budżetu Miasta Siedlce w okresach sprawozdawczych, sporządzanie sprawozdania z wykonania budżetu za rok budżetowy, przyjmowanie i sprawdzanie zgodności pod względem formalnym i rachunkowym sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek organizacyjnych Miasta, sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz łącznych sprawozdań finansowych Miasta Siedlce, sporządzanie skonsolidowanego bilansu Miasta Siedlce.
Miejsce pracy:
Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA SIEDLCE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia, matematyka, zarządzanie i marketing
- wymagania dodatkowe - znajomość programów finansowo-księgowych, znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) oraz poczty elektronicznej. Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.
Inne wymagania:
wymagania dodatkowe - znajomość programów finansowo-księgowych, znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) oraz poczty elektronicznej. Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Link do dokumentów - https://www.bip.siedlce.pl/index.php?type=4&name=bt206&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu30&value%5B1%5D=2
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, inny - Kandydaci komplet dokumentów aplikacyjnych winni złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania, analiz budżetu i sprawozdawczości budżetowej w Referacie Budżetu Wydziału Finansowego do dnia 22.09.2025 r. w siedzibie Urzędu Miasta Siedlce, w pokoju nr 129 lub w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać na adres Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).