PRACOWNIK DS. REALIZACJI I ROZLICZEŃ UMÓW Z NFZ

PRACOWNIK DS. REALIZACJI I ROZLICZEŃ UMÓW Z NFZ

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0245

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i weryfikacja pism oraz dokumentacji dla NFZ i innych instytucji.
Obsługa portali NFZ (SOP, SZOI) i systemu KS-SOMED.
Monitorowanie i analiza realizacji umów.
Aktualizacja i archiwizacja dokumentacji oraz wniosków w systemach.
Weryfikacja i rozliczanie świadczeń medycznych.
Współpraca z Biurem Rachunkowym i firmami informatycznymi.
Współpraca w przygotowywaniu ofert i dokumentacji do konkursów NFZ.
Aktualizacja informacji o placówkach oraz monitorowanie zgodności z wymogami NFZ i przepisami prawa.
Wsparcie techniczne i organizacyjne pracy oddziałów firmy.



Miejsce pracy:
35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Pracodawca:
PROMEDICA CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wyższe wykształcenie Znajomość pakietu MS Office Samodzielność, dokładność i umiejętność analitycznego myślenia. Wysokie umiejętności organizacyjne i pracy zespołowej. Gotowość i zaangażowanie do nauki Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomość przepisów i wymogów związanych z funkcjonowaniem Placówki medycznej. Mile widziana umiejętność obsługi portali NFZ i systemu KS-SOMED Mile widziane prawo jazdy kat. B Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozwijającej się firmie. Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikalnych kompetencji. Zdobycie specjalistycznego i unikalnego doświadczenia w sektorze rynku medycznego Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.


Inne wymagania:
Wyższe wykształcenie Znajomość pakietu MS Office Samodzielność, dokładność i umiejętność analitycznego myślenia. Wysokie umiejętności organizacyjne i pracy zespołowej. Gotowość i zaangażowanie do nauki Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomość przepisów i wymogów związanych z funkcjonowaniem Placówki medycznej. Mile widziana umiejętność obsługi portali NFZ i systemu KS-SOMED Mile widziane prawo jazdy kat. B Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozwijającej się firmie. Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikalnych kompetencji. Zdobycie specjalistycznego i unikalnego doświadczenia w sektorze rynku medycznego Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 25.01.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 126183
Udostępnij:
Dodano: 25.01.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 126183

Zobacz inne oferty

Do góry