PRACOWNIK DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI

PRACOWNIK DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1437

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN

Zakres obowiązków:
Sporządzanie bieżącej sprawozdawczości finansowej Banku przygotowaną na potrzeby NBP.
Otwieranie kont syntetycznie i analitycznie zgodnie z obowiązującym planem kont.
Zakładanie definicji i scenariuszy w systemie bankowym (kredyty, depozyty, lokaty).
Sporządzanie informacji zarządczej zgodnie z obowiązującymi w banku regulacjami.
Praca z programami, modułami analitycznymi.

Miejsce pracy:
ODRODZENIA POLSKI 5, 86-320 Łasin, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Bank Spółdzielczy w Łasinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • [Umiejętność 2] : spostrzegawczość i zdolność do rozwiązywania problemów; cierpliwość, dociekliwość, adaptacyjność do zmian i otwartość na wiedzę. [Umiejętność 1] : Bardzo dobra znajomość Excela i narzędzi technicznych; umiejętności analityczne i matematyczne; łatwość wysuwania wniosków;


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : spostrzegawczość i zdolność do rozwiązywania problemów; cierpliwość, dociekliwość, adaptacyjność do zmian i otwartość na wiedzę. [Umiejętność 1] : Bardzo dobra znajomość Excela i narzędzi technicznych; umiejętności analityczne i matematyczne; łatwość wysuwania wniosków;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dorota Cybulska

Nr telefonu:
606932045

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 10.10.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 331659
Udostępnij:
Dodano: 10.10.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 331659

Zobacz inne oferty

Do góry