StPr/25/0515
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN
Godziny pracy: 8:00-16:00
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta: bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa turystów oraz mieszkańców, udzielanie informacji o atrakcjach turystycznych, wydarzeniach
kulturalnych i ofercie rekreacyjnej regionu, pomoc w planowaniu pobytu turystów na terenie miasta i okolic.
- promocja oferty turystycznej i kulturalnej: aktywne promowanie wydarzeń, atrakcji oraz lokalnych inicjatyw, współpraca z instytucjami kultury, organizacjami turystycznymi i mediami lokalnymi,
tworzenie i aktualizacja materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, prezentacje).
- obsługa mediów społecznościowych i strony internetowej: prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, itp.),aktualizowanie treści na stronie internetowej informacji turystycznej, przygotowywanie krótkich tekstów, relacji i materiałów graficznych promujących region.
- prace biurowe i administracyjne: obsługa programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint ),
prowadzenie bieżącej dokumentacji i raportów, dbanie o estetykę i porządek stanowiska pracy.
Miejsce pracy:
Warszawska 26, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Mrągowskie Centrum Kultury
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- odpowiedzialność, obsługa komputera (pakiet MS Office), Komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy
- Wykształcenie - min. średnie, Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Uprawnieni/Umiejętności - sprawna obsługa urządzeń biurowych, chęć zdobywania wiedzy i rozwoju, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, samodzielność w realizacji wyznaczonych celów, Znajomość języków obcych - j. angielski lub j. niemiecki w stopniu komunikatywnym.
Inne wymagania:
Wykształcenie - min. średnie, Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Uprawnieni/Umiejętności - sprawna obsługa urządzeń biurowych, chęć zdobywania wiedzy i rozwoju, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, samodzielność w realizacji wyznaczonych celów, Znajomość języków obcych - j. angielski lub j. niemiecki w stopniu komunikatywnym.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marta Walc
Nr telefonu:
(89) 743 34 50
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny - złożenie dokumentów w sekretariacie MCK lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook