PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0707

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem; Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej; Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi; Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów z urządzeń znajdujących się na obiekcie; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie lojalności do firmy; Dbanie o stanowisko pracy.

Miejsce pracy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Aquapark Polkowice Spółka Akcyjna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), obsługa komputera - Ms Office
  • [Umiejętność 2] : zorientowanie na klienta i rozwiązywanie problemów;doświadczenie w pracy z klientem;dbałość o wizerunek firmy i profesjonalizm w kontakcie z klientami [Umiejętność 1] : wysoka kultura osobista, skrupulatność oraz dokładność i cierpliwość w kontaktach z klientami, otwartość oraz zdolności komunikacyjne, [Inne] : Mile widziana znajomość programu ESOK eObiekt firmy TT Soft. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - komunikatywna. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV. Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : zorientowanie na klienta i rozwiązywanie problemów;doświadczenie w pracy z klientem;dbałość o wizerunek firmy i profesjonalizm w kontakcie z klientami [Umiejętność 1] : wysoka kultura osobista, skrupulatność oraz dokładność i cierpliwość w kontaktach z klientami, otwartość oraz zdolności komunikacyjne, [Inne] : Mile widziana znajomość programu ESOK eObiekt firmy TT Soft. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - komunikatywna. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV. Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Klarzyńska-Pólkowska

Nr telefonu:
767269118

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 06.05.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 205178
Udostępnij:
Dodano: 06.05.2025, 03:20
ID ogłoszenia: 205178

Zobacz inne oferty

2 200 €netto
Nowe
Seniorzuhause
Schwefe
2 200 €netto
Dodano: 5 godz. temu
2 100 €netto
Nowe
Seniorzuhause
Bochum
2 100 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry