StPr/25/0707
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem; Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej; Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi; Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów z urządzeń znajdujących się na obiekcie; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie lojalności do firmy; Dbanie o stanowisko pracy.
Miejsce pracy:
Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Aquapark Polkowice Spółka Akcyjna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), obsługa komputera - Ms Office
- [Umiejętność 2] : zorientowanie na klienta i rozwiązywanie problemów;doświadczenie w pracy z klientem;dbałość o wizerunek firmy i profesjonalizm w kontakcie z klientami [Umiejętność 1] : wysoka kultura osobista, skrupulatność oraz dokładność i cierpliwość w kontaktach z klientami, otwartość oraz zdolności komunikacyjne, [Inne] : Mile widziana znajomość programu ESOK eObiekt firmy TT Soft. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - komunikatywna. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV. Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : zorientowanie na klienta i rozwiązywanie problemów;doświadczenie w pracy z klientem;dbałość o wizerunek firmy i profesjonalizm w kontakcie z klientami [Umiejętność 1] : wysoka kultura osobista, skrupulatność oraz dokładność i cierpliwość w kontaktach z klientami, otwartość oraz zdolności komunikacyjne, [Inne] : Mile widziana znajomość programu ESOK eObiekt firmy TT Soft. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - komunikatywna. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV. Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Klarzyńska-Pólkowska
Nr telefonu:
767269118
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail