StPr/25/0011
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
od 01.01.2025 r. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia na 4 666,00 zł Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia kandydatów.
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów indywidualnych i przedstawicieli w zakresie sprzedaży produktów lub usług.
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami.
Przyjmowanie i realizacja zamówień według obowiązujących procedur i standardów firmy.
Wypełnianie dokumentów związanych z zamówieniami, takich jak potwierdzenie zamówienia, umowy, dokumenty spedycyjne.
Monitorowanie zamówień i informowanie klientów o ich statusie.
Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacji w Power Point.
Miejsce pracy:
Konopnickiej 11, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Pracodawca:
ATRIUM SPÓŁKA JAWNA M.T. PIECHOWICZ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- znajomość programu Subiekt
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Tomasz Żmuda
Nr telefonu:
605 525 465
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail