StPr/24/0580
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż produktów i usług serwisowych z zakresu techniki próżniowej i sprężonego powietrza, oferowanych przez Pracodawcę (w szczególności negocjowanie cen produktów w uzgodnionym przez Pracodawcę zakresie),
- pozyskiwanie nowych Klientów branżowych, utrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z kontrahentami.
- aktywny Telemarketing, Internet, wykonywanie pierwszych kontaktów handlowych ustalanie osoby do kontaktu, przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień.
- organizacja, przygotowanie i czynny udział w imprezach targowych, eventach, konferencjach i prezentacjach produktów.
- przygotowywanie analiz rynkowych na potrzeby spółki.
-wykonywanie prac biurowych
Miejsce pracy:
64-000 Pianowo 46, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Becker Polska Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Doświadczenie w pracy biurowej: stanowisku administracyjnym lub biurowym, obejmującym obsługę dokumentów, organizację pracy biura i kontakt z klientami.Znajomość programów MS Office, Komunikatywność, Umiejętność efektywnej komunikacji, budowania relacji i prowadzenia rozmów z klientami, zarówno telefonicznie, jak i osobiście.
Inne wymagania:
Doświadczenie w pracy biurowej: stanowisku administracyjnym lub biurowym, obejmującym obsługę dokumentów, organizację pracy biura i kontakt z klientami.Znajomość programów MS Office, Komunikatywność, Umiejętność efektywnej komunikacji, budowania relacji i prowadzenia rozmów z klientami, zarówno telefonicznie, jak i osobiście.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Grzegorz Wojciechowski
Nr telefonu:
793-377-033
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail