StPr/25/2267
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 200 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji naukowej, w tym opracowywanie informacji o obiektach w Muzealnej Bazie Danych,
opieka nad magazynem zbiorów Galerii, przygotowywanie obiektów do wypożyczeni oraz dokumentacji fotograficznej,
opracowywanie archiwaliów dotyczących obiektów i kolekcji, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia Działu Dokumentacji Życia Artystycznego,
dbanie o właściwy przepływ informacji o obiektach,
- przygotowywanie materiałów (tekstów, opracowań) o obiektach,
udział w kształtowaniu ekspozycji stałej Galerii,
udział w przygotowywaniu wystaw czasowych,
udział w projektach badawczych,
współpraca z instytucjami w zakresie udostępniania obiektów i informacji na ich temat, programów konserwatorskich i projektów edukacyjnych.
Miejsce pracy:
MARCINKOWSKIEGO 9, 61-745 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
MUZEUM NARODOWE W POZNANIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- ANGIELSKI B2, obsługa komputera - pakiet programów office, Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji
- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu historii sztuki, z dobrą znajomością sztuki współczesnej (mile widziane zainteresowanie szeroko pojętym projektowaniem graficznym i designem), umiejętność prowadzenia samodzielnych badań, doświadczenie w realizacji wystaw, umiejętność pisania tekstów o sztuce, ogólna wiedza z zakresu muzealnictwa,
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu historii sztuki, z dobrą znajomością sztuki współczesnej (mile widziane zainteresowanie szeroko pojętym projektowaniem graficznym i designem), umiejętność prowadzenia samodzielnych badań, doświadczenie w realizacji wystaw, umiejętność pisania tekstów o sztuce, ogólna wiedza z zakresu muzealnictwa,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jacek Jasiukiewicz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny. Proces rekrutacji będzie przebiegał w 3 etapach: - analiza dostarczonych dokumentów, - analiza przygotowanych przez wybranych kandydatów tekstów związanych z przedmiotem działalności Galerii (szczegółowe wytyczne zostaną podane wraz z informacją o zakwalifikowaniu kandydata do 2 etapu), - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami wybranymi spośród osób, które nadesłały teksty i zostały one ocenione pozytywnie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - dokumenty należy składać na adres mailowy. Termin nadsyłania dokumentów: do dnia 30 września 2025 r.