StPr/24/1162
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,5 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie drobnych napraw z zakresu usterek mechanicznych, remontowych, dbanie o należyty stan wyposażenia.
Zgłaszanie usterek, awarii, uszkodzeń.Sprzątanie terenu wokół budynków /zamiatanie, odśnieżanie/.
Utrzymywanie w czystości parkingu naziemnego, parkingów podziemnych oraz terenów zewnętrznych.
Opróżnianie koszy na śmieci, wystawianie pojemników na śmieci.
Koszenie, zbieranie skoszonej trawy, grabienie.
Udział w przemeblowaniach, drobnych zmianach wystroju.
Dbanie o estetykę i bezpieczeństwo techniczne lokali.
Zabezpieczenie mienia w obiekcie przed kradzieżą i dewastacją.
Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.
Miejsce pracy:
57-550 Sienna 11, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
HIG "CZARNA GÓRA" SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, podstawowe, zasadnicze zawodowe
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie, entuzjazm, dokładność oraz skrupulatność. Dobra kondycja fizyczna, empatia, uprzejmość. Zaangażowanie oraz otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętności.
Inne wymagania:
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie, entuzjazm, dokładność oraz skrupulatność. Dobra kondycja fizyczna, empatia, uprzejmość. Zaangażowanie oraz otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Ptaszyńska
Nr telefonu:
530 606 684
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail