StPr/25/1039
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
4 666 PLN
godziny pracy do uzgodnienia data zatrudnienia: lipiec/sierpień 2025 r.
Zakres obowiązków:
-utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, wiatrołapu, podestów i stopni schodowych, tarasów,
- opróżnianie i czyszczenie koszy na smieci,
- scieranie kurzu z grzejników, parapetów, biurek, mebli, drzwi, ram i innych powierzchni,
- mycie powierzchni sanitarnych, luster i innych w toaletach,
- odkurzanie i mycie podłóg,
- usuwanie plam z wykładziny,
- dbanie o rośliny ozdobne,
- mycie okien,
- mycie parapetów okiennych, szafek kuchennych, zlewozmywaków oraz lodówek,
- załaczanie zmywarek oraz ich opróżnianie,
- czyszczenie wycieraczek,
- kontrola zużycia środów w toaletach, pomieszczeniach socjalnych oraz ich uzupełnianie 9reczniki papierowe, papier toaletowy, mydła, płyn do naczyń, kostki do zmywarek, itp.)
- zgłaszanie zapotrzebowania na srodki czystości oraz srodki do łazienek jw.
- ogólne utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym budynku.
Miejsce pracy:
Szosa Chełmińska 191, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
INFOCOMP Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- Wymagany min. 1 rok doświadczenia w zawodzie, wymagany orzeczony stopień niepełnosprawności umozliwiający wykonywanie pracy fizycznej, doświadczenie w sprzataniu pomieszczeń biurowych, skuteczne zarzadzanie czasem, wysoka prezyzja w wykonywaniu czynnosci porządkowych, punktualność, dyskrecja, uczciwość, komunikatywność. Mile widziane: podstawowa obsługa komputera- osoba zostanie wyposazona w laptop do komunikacji wewnetrznej w firmie.
Inne wymagania:
Wymagany min. 1 rok doświadczenia w zawodzie, wymagany orzeczony stopień niepełnosprawności umozliwiający wykonywanie pracy fizycznej, doświadczenie w sprzataniu pomieszczeń biurowych, skuteczne zarzadzanie czasem, wysoka prezyzja w wykonywaniu czynnosci porządkowych, punktualność, dyskrecja, uczciwość, komunikatywność. Mile widziane: podstawowa obsługa komputera- osoba zostanie wyposazona w laptop do komunikacji wewnetrznej w firmie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
601674842
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV należy wysłać na adres: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail