StPr/25/0098
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
archiwizowanie dokumentów, porządkowanie teczek akt pojazdu, dostarczanie teczek akt pojazdu z archiwum zakładowego na stanowiska pracy, pomoc w obsłudze klientów wydziału w zakresie wypełniania wniosków i kompletowania dokumentów na stanowiskach pracy ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów, udzielanie bezpośredniej i telefonicznej informacji klientom wydziału.
Miejsce pracy:
Gryfino, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
- obsługa poczty elektronicznej, umiejętność: dobrej obsługi komputera, poprawnej komunikacji pisemnej oraz werbalnej, pracy w zespole, planowania i organizowania pracy
Inne wymagania:
obsługa poczty elektronicznej, umiejętność: dobrej obsługi komputera, poprawnej komunikacji pisemnej oraz werbalnej, pracy w zespole, planowania i organizowania pracy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Zuzanna Kamińska
Nr telefonu:
914164515 w. 121
E-mail:
zuzanna.kaminska@gryfino.praca.gov.pl
Wymagane dokumenty:
skierowanie