StPr/25/1125
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa klienta urzędu, prowadzenie rejestrów, segregowanie spraw wg jednolitego rzeczowego wykazu akt, praca z systemem SEKAP, , inne zadania zgodnie z właściwością rzeczową wydziału oraz indywidualnym zakresem czynności.
Godziny pracy:
Pon: 7.30-17.00
Wt-czw: 7.30-15.30
Pt: 7.30-14.00
Miejsce pracy:
Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Umiejętność pracy w systemie SEKAP, znajomość pakietu MS Office
- Wymagana umiejętnosć redagowania pism, wskazane doświadczenie w pracy zwiazanej z administracja,doświadczenie w pracy z klientem, umiejętności interpersonalne, zdolność do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
Inne wymagania:
Wymagana umiejętnosć redagowania pism, wskazane doświadczenie w pracy zwiazanej z administracja,doświadczenie w pracy z klientem, umiejętności interpersonalne, zdolność do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Iwona Sochacka
Nr telefonu:
327295941 w. 14
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane skierowanie do pracy