StPr/25/0005
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Zakres obowiązków:
udzielanie porad i informacji turystom indywidualnym i organizatorom wypoczynku o atrakcjach turystycznych regionu i wydarzeniach kulturalnych; opracowanie, selekcja i redagowanie tekstów promocyjno - informacyjnych; publikacja materiałów promocyjno - informacyjnych i zamieszczanie ich na stronie internetowej gminy
Miejsce pracy:
Biecz, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: turystyka i rekreacja
- zawód: Pracownik informacji turystycznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- obsługa komputera
- wykształcenie wyższe; umiejętność udzielania zwięzłych, rzeczowych informacji oraz poprawnego wysławiania w mowie i piśmie; łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych oraz życzliwość wobec turystów
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe; umiejętność udzielania zwięzłych, rzeczowych informacji oraz poprawnego wysławiania w mowie i piśmie; łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych oraz życzliwość wobec turystów
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV