StPr/25/0639
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji papierowej oraz cyfrowej, rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących w elektronicznym obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie dzienników korespondencji i książek nadawczych, rozliczanie znaczków i opłat pocztowych; praca w godzinach: pon. 08:00-17:00, wt-czw. 08:00-16:00, piąt. 08:00-15:00
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera, bardzo dobra obsługa programów MS OFFICE
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Osika
Nr telefonu:
322978758
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie