StPr/25/0901
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
+premia
Zakres obowiązków:
-księgowanie dokumentów kosztowych
-uzgadnianie sald dostawców, odpowiedz na wezwania do zapłaty
-obsługa korespondencji
-wsparcie działu księgowości w bieżących pracach administarcyjnych związanych z obsługą spółki
-praca w godzinach 8-16 lub 9-17
Miejsce pracy:
Puławska, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
"PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość, ekonomia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agata Zwierzchowska
Nr telefonu:
503736067
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
brak
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail