StPr/25/0107
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
Zakres obowiązków:
Sprawne i dokładne obsługiwanie przesyłek przychodzących i wychodzących.
Przeprowadzanie kontroli jakości, aby upewnić się, że paczki spełniają standardy.
Współpraca z członkami zespołu w celu osiągnięcia codziennych celów operacyjnych.
Utrzymywanie czystego i zorganizowanego miejsca pracy. Załadunek i Rozładunek. Proponowane wynagrodzenie brutto 30,50 PLN/godz.
Miejsce pracy:
Beskidzka 8, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Pracodawca:
BIG JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- Wymagana gotowość do pracy zmianowej oraz w godzinach nocnych.
Inne wymagania:
Wymagana gotowość do pracy zmianowej oraz w godzinach nocnych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
576 600 023
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wskazany kontakt telefoniczny lub skierowanie z PUP od swojego doradcy klienta
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail