StPr/25/0161
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, dbanie o wizerunek firmy, weryfikacja i wprowadzanie dokumentów, praca w godzinach 9.00-16.00
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa urządzeń biurowych wejścia i wyjścia
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa urządzeń biurowych wejścia i wyjścia
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Chmielewska
Nr telefonu:
322978733
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie