StPr/24/3330
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 59,52 PLN
brutto/h
Zakres obowiązków:
wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych dotyczących pracy, obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej, planowanie lub organizacja spotkań biznesowych itp, przyjmowanie i obsługa interesantów, udzielanie informacji interesantom ( w tym telefonicznie, e-mailowo)przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową i urzędową, obsługiwanie urządzeń biurowych ( szeroko pojmowanych), przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej i urzędowej; uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych organizowanych w firmie/urzędzie/korporacji oraz zewnętrznych m.in. z zakresu: metod tworzenia oficjalnej korespondencji, zasad etykiety i protokołu dyplomatycznego, techniki rozmów telefonicznych itp;
Język koreański jest niezbędny w celu porozumienia się z przeożonymi, którzy są z Korei jak i naszymi kontrehentami. Język angielski jest niezbędny do porozumiewania sie z resztą osób zatrudnionych w firmie- język służbowy.
Miejsce pracy:
Wysogotowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole, Obsługa komputera
- doświadczenie zawodowe: logistyka, transport międzynarodowy
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe: logistyka, transport międzynarodowy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Włodarczyk
Nr telefonu:
618345717
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv